Tråkig blogg

Tyvärr är min blogg skit tråkig för tillfället.
Men det är någonting ni får stå ut med :D..

Idag händer det inte så mycket här nere.
Vi ska på bio och se shrek 3-D och handla lite tills lördag:).
Efter det blir det hem och äta och gå ut på en cigg tur=).
Sen imorgon och hela helgen kommer vi vara hos freddan och lana :).

Och nästa vecka börjar Fredrik i skolan :(.
Jag ska dock leka med Steve då så .. heheheh..
Sen på ördagen ska vi över till Danmark kan jag ju bara tala om för er :).
Ska äta middag hos pappas bästis och hans familj :).
Samt kommer Carina över och hälsar på:)..

Yeey..

Nu ska jag planera min nya design som kommer någongång:)..
Byes have a nice day :D..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0