Tråkigt lan

Well well är i malmö på lan som man alltid är :P..
Dock nu finns det inget att göra men det gör endå inget..

Finns ganska roliga personer man kan trackassera om det är så:).
Imorgon ska Fredrik åka till Patrik och se Iado, dock stannar jag kvar hos freddan:P.
Ska nog se till att han blir utsliten xD hahahah...

Sen så ja..
på torsdag ska jag leka med Steve:P.
Fredrik börjar trots allt skolan och jag vill inte vara ensam med hans pappa:P.
Så steve får leka med mig xD heheh

Sedan på fredag är det kräfskiva.
Får allt se hur det blir :P.
Sen på lördag är det DANMARK!!!!
Åhh längtar redan jätte mycket:)

Ska bli så kul och spännande:P.
Men eftersom vi ska ta tåget över får vi allt se hur mycket jag har kvar i magen under dem 35 minuterna xD.
På senaste tiden har jag blivit riktig åksjuk:S.
Har bara varit det på båtar förut men bil och tåg?
NO WAY!!

Men skit samma:P..

En liten uppdate och internet e slött som vanligt.
Får lägga upp alla bilder senare :)..

Kramisar så länge :)....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0