UPPDATES

Ja här var det spindelnät helt och hållet så tomt är det här.
Nej men pallar faktiskt inte uppdatera då Fredriks internet är så segt.
Får aldrig upp bilder eller någonting.
Men då jag kommer hem blir mycket bilder på bloggen kanske:)..

Men men..

Om en timme åker jag och Fredrik över till Danmark.
Yeey ska bli kul.
Vi ska äta och sova över där med hos ett par vänner :).
Har inte sett dem på ett år näsataan om inte mer :P..

Sen så en fråga?
Är det bara jag som blir åksjuk?
Har aldrg varit åksjuk men varje gång jag reser blir jag det.
Dock inte med plan men med tåg,bil,båt m.m

Tycker det är konstigt men men..
Aja kommer hem imorgon till malmö igen då får vi se om jag har fått behålla någonmat eller inte..
Har ätit 1 macka för att kommer det upp vill jag inte att det kommer mycket upp..
Mår skit illa redan nu men har tagit åksjuktabletter.
Så vi får väl se om just denna postafen eler vad dem nu heter hjälper verkligen.
Kan avrekommendera calma åksjuktuggummi..

Dem hjälper verkligen inte.
Man blir bedövad i tungan fast man egentligen ska bli det i halsen med kräkreflexerna.
Man tuggar dem har liite känsel i tungan och sedan mår man skit.
Så var ni en gör ta dem inte... :)

Hare bra hörs imorgon krams:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0