Zumba DONE!!

Så jävla roligt var det att dansa zumba :)
Man kände att man verkligen hade rört på sig och tränat allting.
Nu efter duschen tog jag på mig min nya mjukis dress och och bara känner en sån skön lättnad:).
Åhh älskar denna lättnad att man har gjort något bra för kroppen och känner sig snygg :).

Nu ska vi snart ner till min syster Tine och äta middag.
Efter det blir det att träffa Svea-britta :).
Coolingen själv kommer och vill träffa mig nu..

Sen blir det att kanske återvända till Tine och mosters älskling:D.
Men det får vi se då.

Som sagt imorgon bli det en sen uppdatering.
Jag ska fixa inför skolan och sedan åka till Solna för att få mina naglar fixade.
Åhh längtar, det var så länge sedan :).

Men nu så ska jag gå^^.

BTW jag rekommenderar ZUMBA till alla.
Visst har bara gått en gång men det var verkligen skit roligt.

ta en titt på www.danceinline.se

Ha en trevlig lördags kväll, kommer säkert uppdatera ikväll innan jag somnar med min dress:D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0