Cola

Om det är något jag är beroende av så är det cola.
Och det är verkligen inte kul att sluta med det.
Känner verkligen hur jobbig och lätt irreterad jag blir.
Men för att bli smal måste man ju sluta med något.

Idag har jag bara druckigt ett glas cola.
Känner mig förvånad själv så det är väl bra antar jag xD.

Idag har jag lekt med Alex :)
Jag satt lixom i mjukisdressen som ska i tvätt för en gångs skull.
Men gick ut med hundarna och fixade mig.
Tror fan aldrig att jag har haft så mycket smink på mig som jag hade idag.
Men snygg det var jag ;)..

Vi åkte till hans mamma och syster.
Var jätte kul att få träffa dem:)
Och det var samt kul att få se hans mammas hundar:)
Tre stycken whippets:)
Jätte söta och bedårande:).

Sen åkte vi till liljeholmen och träffade en kompis till alex om man nu kan säga kompis:).
Sen tog vi tåget hem och resultatet av dagen var kul med blöta fötter ;).
Ska man vara snygg får man lida lite(A).

Nu är jag hemma och har precis matat systers och hennes killes marsvin plus nattas lagerbäck.
Fredrik ska gå och handla snart till mig<3
Jag är så förkyld och har ont i huvudet att jag ber min egen pojkvän att handla till mig<3<3<3<3
Tihi*

Ska till duschen och fixa varmmt badvatten men levande ljus<3
Åhh det är så mysigt att bara ta hand om sig själv då man är förkyld, eller vad tycker ni?:)..

Nu ska jag fixa tills imorgon hare bra kramz~



Får bli en gammal bild av mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0