Data igen

Suck jag börjar verkligen tvivla på om denna kunskapen är kul nog?.
Sitter bara och slöar framför datan.

Men men..
Igår så skulle jag se min efterlängtade film "Prinsessa" tror ni jag fattade hur man gjorde?
Nej , seriöst varför packa in skiten i ngt som bara är onödigt?
Är det en film så ska det fan också vara en film och inget annat skit.
Går bara idag sen e jag ledig:)
Eller ledig är jag inte för jag kommer plugga ihjäl mig.
Men so?

Får ju vara hemma hos min älskade hund och plugga:)
Kommer bli ganska troligt med plugg huh?.
Hittade samt en tia i min väska så jag har pengar:D
Hihihi*

Så det är bara att stå ut i skolan tills eftermiddag då jag får åka hem.
Klädseln idag kommer jag att fotta så småning om.
Kommer ta ganska mycket bilder på grund av att vi har ju hund ämnerna idag.
Så Dobermann valparna kommer till våran skola:D

Dottie och Loskan e fett söta.
Men livliga.

Så önskar mig lycka till att jag håller upp dagen med ett leende ;D..

>>>Ce yah..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0