Datakunskap 2

Ska sitta i två timmar på datakunskapen.
Wihou räkna med tråkiga eller spännande inlägg.
Själv tycker jag att alla min inlägg är ganska bra för ingen annan ber om något ;).

I skolan idag blir det kaos.
Det beror på ett och annat men jag tar inte upp vem det handlar om (Jossan).
Kaos med henne blir ett bra resultat av skoldagen vettni.
Kom på att jag också måste låta mina ögonbryn bli fixade.
Fast jag är ju jag så jag fixar dem själv!
Tror jag faktiskt fixar allting själv men vad ska man förvänta sig för resultat då?.

Nu ska jag iallafall vara glad och skratta åt alla som lider ;)
Ciao babies<3


 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jossan

hahaha bra resultat av dagen om jag kaosar de va kul;D

2010-02-16 @ 15:47:37
URL: http://josssahtela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0