Djurkunskap x2

Sitter nu på djurkunskapen och ska göra olika uppgifter.
Idag är det begravning av lasse men fick inte gå på grund av att jag ligger efter i skolan.
Men hellre plugga på i skolan än begravningen dock hade jag velat träffa alla men vad ska man göra lixx?

Suck* Hatar verkligen djurkunskap.
Trodde det skulle vara inom vår egen inriktning men detta är om hästa,kor,grisar,får möss m.m
Vem fan vill ens jobba med det?
Jag är inte ens intresserad av grisar och kor sammt råttot och möss.
Vilket resulterar ett stort EUW!!.

Dagens planering är nu två timmar slöseri på något djur.
Sen lunch vilket blir fisk?
Ingen favorit äter mest panneringn xD.
Sen är det svenska och efter det kommer två timmars hund lektion<3
Det är ett stort PLUS på denna skolan.
Dock borde man få mer av sin egen inriktning på schemat än bara en gång i veckan i två timmar.

Efter det är det slut för dagen och då väntar 1½ timmes tåg resa hem.
WIOHOU!  NOT*

Men nu ska jag göra mina uppgifter så jag blir klar någongång.
Kramisar




Får bli på min klasskompis gammla fralla HILDA!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



Jag har en tävling på bloggen om en skitfrän "Goodbye kitty" T-shirt. Var med och tävla du också :)

Det är alltid roligt med nytt och dessutom gratis ;)



Kram

2010-02-12 @ 10:03:41
URL: http://lindamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0