FAME LÖRDAG!

Lördag och jag är redan bokad.
Ska bara handla lite tilltugg och sedan far jag och min pojkvän till särvägen (A).
Jag danne fredrik och svea ska se fame.
Fick ju den i onsdags.
Har redan sett den idag med bortklippta scener och sedan musikvideon.
YEAH*

Ska duscha en liten snabbis innan jag går sen.
Har varit ute med saffi idag för hon var föööörrrr hyper.
Sen så diskuterade vi igår om avel och piercing.

Min tung piercing får jag förmodligen göra den 26?.
Och vi ska avla på saffi och astor.
Men astor ska ner i vikt men dem tror mig inte så att tillkalla veterinären är vad vi ska göra.
Jag själv anser mig inte som ett proffs då det gäller hundar men jag har lite talang och medvetande om dem.
Går ju trots allt hund linjen ;).

Sitter o äter glass nu ;).
HUIHUO`*

Ska snart fixa kläder och sedan så ska duscha och bli snygg x).

Så jag önskar alla en skön lördags kväll:)

Kram fliiez;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0