Hemma igen

Ja, tågen skulle gå varje halvtimme så om jag åkte imorse skulle jag missa mitt första tåg och sedan få stå och vänta på det andra tåget i en halvtimme.

Men jag är faktiskt glad att jag inte åkte.
För Em ringde mig och sa att dem satt och fikade.
Jag bah: WTF klockan är runt tio elva?
Hon bah: jaa men alla bussarna i s-tälje är inställda.

Ja, jag blev ju faktiskt lite glad för det är inte bara jag som missar något.
Och imorgon skulle bussarna knappt gå.
Så jag bli hemma imorgon med ;).

Bara jag som är trött på SL:s jävla skit saker?.
Tydligen inte.
Jag vet att det finns mera folk som hatar då snön kommer om jag hade rätt.
Varenda år kommer det snö :/ och det blir alltid kris.

Nej, någon som ska flytta utomlands med mig??
Tror det skulle funka bättre ;)


Idag så ska jag se till att plugga och gå en lång promenad med Saffi.
Vi gick fresta rundan igår och tänkte gå ner till ica idag och bara se vad som finns :).
Måste se till att fest äta innan jag pierciar mig ^-^

Vilket jag hoppas på att få göra på fredag.
Och jag ska ha dem pengarna till min piercing och jag ska till piercare gå in och säga en piercing i ....... tack!
Gå in i rummet få en fet nål genom min ..........  och sedan bli nöjd ;).

Men det är några dagar kvar så det är bara att vänta :).

Skriver lite mer sen kram så länge!!




HATAR SNÖKAOS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0