Hemma

Oj känner redan att jag är förkyld.
Min halsont börjar också att komma men vi får allt se hur det går.
Schemat denna vecka är ganska soft.

Idag slutar jag fyra men resten av veckan slutar jag runt 14.45-14.50.
Dock måste jag ju sitta på tåget en timme men det gör inget.
Men det är ganska irreterande då man måste vänta på tåget i typ flera timmar.
Detta händer varje år lixom varför kan dem aldrig vara beredda??..

Jag skulle lugnt kunna skälla ut SL vilket vi i min skola gör kanske varannandag eller varje fredag?
Blir bara så arg för att dem ska vara så jävliga mot oss.. :(
Men men..

Min egen brorsa fyller 19 på onsdag och jag hoppas verkligen att min present till han hinner komma.
Han har önskat sig shootglas.
Jag köpte iskuber i shootglad.
Så han gör shootglasen själv och sedan är det bara att hälla i spriten:)
Kan användas om och om igen :).

Shootglasen kan ni hitta här:  www.coolstuff.se/




Söker ni roliga prylar eller bara allmänt födelsedags prylar borde ni titta in sidan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0