Lungt asså

Jag ligger nu ganska bra till.. HAHAHA.
Har rast nu i kanske tio minuter men jag stannade kvar för att jobba extra.
Men igår jobbade jag lite för bra och då hamnade jag ganska mycket före alla.
Men nu är jenny ikapp mig xD.

Har pengar också på tal om ingenting.
Men jag var utan läsk igår.
Har bara druckit 1 burk cola idag.
Och tro mig det är ganska liiiite för att vara mig.
Så jag är ganska stolt endå och hoppas på att spara mina pengar :).

Sen så ska jag prata med min lärare idag.
Iallfall ena.
Jag tackade nej till praktiken på östermalm.
Att frisera hundar intresserar mig inte.
Så jag kommer förmodligen jobba på arlanda med tullverket :).
Hoppas verkligen att jag får den chansen.
Älskar arlanda OCH narkotika hundar.

So wish me good luck everyone<3


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0