Piercings

Jag tror nog att nästan alla vet vad en piercing är.
Men att man kan göra så många olika piercingar det är det bästa.
Själv kommer min 14:onde piercing imorgon :)
Så jag har ju en del själv men för mycket kan man få.
Jag planerar en till i ansiktet och sedan två till i naveln.

Piercingen jag ska göra imorgon är en av dem farligaste man kan göra!!
HAHA nej skojjar bara :)
Den är precis som alla andra piercingar ju renare du håller den desto finare och bättre läkning går det.
Själv är jag ingen expert på piercingar.
Men jag vill inte säga att jag suger på det heller :).

Har ni frågor är det bara att skicka in så lovar jag att nji får ett vettigt svar :).

Mina piercingar sitter lite hur som helst.
Jag tänker aldrig på då jag gör en piercing om den passar mig?!.
Jag gör det för att jag älskar piercingar^-^

Mina piercingar:
*högra örat: 1 industrial och ett vanligt hål i örat
*vänster örat: två stycken på öronvingen och ett vanligt hål i örat
* Ansiktet: 1 i ögonbrynett, 1 i näsan, 1 medusa , 2 snake bites
*Kroppen: 2 i naveln

Well well gissa om jag är taggad för mina piercingar;)
Speciellt den som kommer imorgon:)

Gissa vilken som kommer?? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0