Skoldag

Wihou var skit illamående idag.
Fick värsta magkramperna och uppstötningar på tåget till skolan.
Kul va?..
NEJ..

Idag så är det näst sista djurdagen i skolan.
Suck, kommer sakna det så mycket :(
På fredag börjar data kunskapen vilket kommer att bli ganska kul också :)
Men är djur människa så att släppa dem söta djuren i skolan blir tråkigt.
Men vi får ju endå komma och hälsa på när vi vill xD.

Ekologi lektionen idag handlade om marklära.
Så tråkigt men måste börja sköta skolan bättre.
Vill ha min tung piercing och skorna ;).
Maten i skolan var så vidrig gick fan inte att äta hur man än försökte.
Jag köpte massa cola och en pirog ;).
Tihi*

Sen vare ett par killar från någon golvfirma som fixade våra golv.
Alla tjejer var ju på den yngsta kille xD.
Tycker fett synd om dem hahah..

Sen var det bara att sluta stirra på dem för att dem gick :(
Men provet som vi skulle ha efter vart lite jobbigt.
haha*

Nej men jag svarade nästan på alla så jag hoppas på att få ett G.
Imorgon är det cell prov och kan inte ett skit om det.
Sen så har vi praktiskt djur skötsel prov.
Yeeyyyy jag kommer faila så hårt.

Så ikväll blir det bara att somna och drömma roliga drömmar än läxor (A).
Men från klockan 17:50-19.00 sitter jag barnvakt.
Och pappa håller på med maten nu så kommer inte att få någon mat :(
Och jag som är skiiiit hungrig </3 *fail on that*

Nu ska jag se hur det går och logga in på FB.

Bilder från min kamera kommer imorgon ;)..

Kram på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0