Suck ännu en dag hemma

Jag blir snart galen på alla tåg och bussar.
Missar så himmla mycket av skolan men ska försöka åka imorgon.
Eller på fredag ska jag nog åka.
Är inte klar med alla läxor änn.

Och idag är det bara 2 dagar kvar tills min piercing ;D
Uhhhhh jag längtar<3

Sen ska jag o Jennifer leka(A).
Massa kul blir det på fredagen:)
Min älskling jobbar natt och våra finska grannar kommer till hos.
Hatar dem jäääääätte mycket :D

Dock kommer jag bara ignorera dem får min piercing :)
Och blev till och med shockad över att mamma lät mig pierca där :O
Men men jag har ju min speciella charm som jag tar till;).

Nej nu ska jag fan duscha och se snygg ut skriver mer sen bye:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0