Suck

Har ingenting att göra förutom läxor.
Har sminkat och klätt på mig i väntan på att pappa ska komma hem.
Hoppas att mina skor finns kvar i centrum för vill prova dem en gång till.
Och nu med tights.
Så varför inte titta?
Sen ska jag handla en bok:)
Men den får ni se sen ;D.


Idag blir det att fortsätta söka jobb.
Plugga och sedan kommer en släkting.
Ska bli kul att presentera saffi för henne:)
Eller alltså det ska bli kul att hon ens kommer hit men att träffa saffi gör man inte varje dag.
Och ja hon är speciell man brukar ju säga sådan matte/husse sådan hund ;).

Själv är ju jag speciell av mig så det är ju klart att min hund också blir det :).
Det är som alla fjortis bloggare.

"Uhhh jag är speciell jag har ett nytt läppgland" m.m
Seriöst vad fan e du speciell för?
Alla kan väl gå och handla ett läppglans men fan är inte dem speciella för det??

Och varför JAG är speciell är ju för att jag är jag ;).
Ingen slår det.. HA.. ;).

Nej nu ska jag ut och shoppa.

Bye så länge ;)..

Bjuder på en bild på MIG!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0