Svullen tunga

Piercade tungan i fredags så jag har inte haft tid att uppdaterat.
I Fredags åkte jag och jennifer med hundarna opch piercade min tunga.
Seriöst trodde det skulle göra skit ont men nej då:)
sen så åkte vi och lekte med hundarna i ngn park :)

Efter det åkte hon och jag till mig för att lämna saffi.
Sen åkte vi till heron city för att titta på bio.
Vi såg "I LOVE YOU PHILLIP MORRIS" och den var ganska rolig:)
Rekommenderar alla jim carrey älskare att se den.
Dock har han gjort bättre filmer men denna är okej och jag själv tycker att den är se värd :)

Efter det åkte jag hem eller vänta.
Nej det gjorde jag inte jag åkte till märsta.
Kom hem klockan runt åtta på morgonen på lördagen.
Så sov jag hela fucking dagen.
Sov till fyra och somnade igen vid halv elva.
Och nu idag så vaknade jag runt tolv ;)

Skönt att man slipper äta xD.
Kan ju säga att jag åt donken samma dag jag piercade min tunga.
HA FAIL.
Fick i mig 2 ckicken bits av 6 stycken xD.
Och fick knappt i min en halv pommes xD..

Nu idag så blir det bara att ta det lungt med min älskling och vovven<3
Hoppas på att svullnaden ska gå ner :D..

Bye bye en gammal bild bjuder ja på ;)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0