Torsdag 11/2-10

Wow redan gått två månader idag.
Hade två prov idag varav en gjorde jag men det får jag säkert IG på.
Vet absolut inte vad som händer med mig.
Tappar all fokus och alla energi.

Hur mycket jag än försöker så går det bara inte.
Allting är bort och jag mår dåligt.
Känns som jag typ har blivit slagen elelr typ svettas hela tiden, ni vet man känner sig äcklig hela tiden.
Fast jag duschade igår så känner jag mig hur ofräsch som helst.
Ska börja duscha varje dag och hoppas på att det hjälper xD.
Själv kan man inte prata ut.
Mina föräldrar blir sura eller skvallrar.
YEEEY* kul lixom.

Men men sånt är livet.
Skulle verkligen behöva ha en omväxling .
Måste göra något än att komma hem och deppa.
Och att gå till ica o köpa onyttigt är då inte på listan xD hahah..

Citatet: ''Om jag bara fick somna in stilla och i ro, skulle allting bli lättare för min bror.''

Har inget mer att tilllägga i min blogg förtillfället.
Imorgon är det fredag och då har jag mina favorit ämnen<3

Kram så länge~





Kommentarer
Postat av: ida-mathilda

jättefin bild!! =) KRAM

2010-02-18 @ 19:46:28
URL: http://ballongparaden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0