Trött som en gris?

HA* kom inte på någon bättre rubrik.
Vaknade runt åtta idag och var helt groggy??
Vart jag fick det ifrån vette fan, men full var jag inte bara känndes som det.
Fredrik puttade in mig så fick ryck och la mig på golvet :)
Då kom Saffi och la sig på mig<3
Mys hunden nr 1 på mårnarna ;D.

Idag ska jag duscha och sen bara plugga ska ju pierca mig imorgon :)
Så måste vara extra duktig idag:)
Måste ha fina kläder och håret måste vara fint.

Nu kanske ni tkr halllåååååå?? fjollaaaa??? Det är bara piercing?
Men för mig är det inte så :P
Jag har alltid klätt upp mig för att pierca mig :P
Dock har jag aldrig smink på för man vet aldrg hur det kommer att kännas:P
Men jag har ju på dem flesta ställerna så jag vet hur sånt känns:p
BUT! nu ska jag göra på ett ställe där det är osäkert xD.
Så wiiieeee xD?

Men nu ska jag se scrubs bye skriver mer ikväll:).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0