Valentines day

Har ni haft kul på alla hjärtans dag??
Jag själv har iallfall haft en så där dag.
Legat i sängen hela jävla dagen och mått dåligt.
Men har tagit mig tiden att gjort naglar och mat till min älskling o mig.
Sen blev det bara en mys kväll:)

Och imorgon ser man verkligen inte fram emot skolan.
Okej jag får börja med data kunskapen nu men vi går till fyra.
Det gör visserligen ingenting för dem som bor i södertälje men jag som går upp sex på morgonen och inte hinner äta frukost så blir det ganska illa.
Men det är ju något man får leva med.
:)

Hade också filmkväll igår.
Ingen gillade filmen förutom jag.
Hmm. Illa xD.
Nej men jag klandrar dem inte alla har ju ofc olika smaker på vad som är en film :)
Men annars var det ganska kul :)

Men nu ska jag upp och dega.
Får hoppas att jag kommer iväg till skolan imorgon (A).
TIHI*

Happy valentines day ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0