Valpar?

Du hörde rätt.

Vi ska nu para våran renrasiga schäfer med min blandnings tik:)
Åhh längtar efter att få hålla i dem gossiga jävlarna.

Dock ska JAG få sköta allting eftersom det e min hund och jag kan mest om valpning i familjen.
Sen så ska vi också inkludera veterinären.
;)

Nej men valparna kommer komma runt kanske senast Juni.
Och bli leveransklara i augusti skulle jag tro.

Så är ni intresserad av en blandnings valp så kan ni titta in min blogg lite mera sen:).

Kan säga lite fakta om hundarna:)

Schäfern är renrasig UTAN krokig rygg och har en fin stamtavla.
Han har opererat bort en tå men det hindrar ingenting med parningen.:)

Min hund är en blandras mellan border collie och golden retriever¨.
Sprallig liten tjej som kommer bli en underbar mamma.

Valparna blir skit söta det vet jag bara eftersom jag hela tiden tjatar om det :)

Så håll koll om ni skulle vilja ha en valp :)

 +  = ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0