Fett drygt

Jag sitter i skolan förtillfället.
Mår skit och är skit sur.
Kan säga direkt att tre personer borde hålla sig borta från mig idag.
Ni ska överhuvudtaget inte ens ringa eller bry er om mig.
Jag ska äntligen få vara själv..

Och på något sätt har jag fått pengar till min mjukisdress.
Men ska förmodligen se om jag hittar ett vitt linne.
Vem vet vad som kan vara rea i centrum??:).

Dagen är sååå dryg.
2 timmars lektion med ekologi.
Sen kommer dem bästa ämnerna hund.
Efter det är klcokan fyra och vi slutar.
Jag är helt död m.m.

Det händer massor i skolan som man verkligen inte orkar.
Men om jag har tur får vi sluta tidigare idag :3..

Hörs ikväll med min nya dress på ;)..

 

 

Vilken färg? Rosa,blå,röd?

Något utav dem färgerna ska jag ta iallafall:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0