FREDAG

Oj redan fredag lixom.
Denna veckan har faktiskt gått rätt fort.
Så jag har inget att klaga över än.

Igår köpte jag hårinpackning.. TADAAA"
Jag ska börja ta mer hand om håret och bleka det mera:)
Idag ska jag in till stan med min älskling och ja...Ehm.. Hemligt:)
Bild på den hemliga saken kommer ikväll ;).

Imorgon så ska jag och tussen till mormor och sedan till alex :)
Får se hur mycket jag hinner med imorgon men tror att jag ska hinna med båda.
Var ju planerat att jag skulle sova hos jenny och alex.
Men eftersom det inte gick så får jag sova hemma.

Nu ska jag iväg på min lektion.
Sen har jag prov wish me good luck fuckers<3




Kommentarer
Postat av: Din antoni <3

Lycka till sötis <3 hoppas vi träffas snart <3

2010-01-30 @ 15:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0