Lördag

Allt gick inte som planerat.
Blev ingen piercing oxh alla är bara jobbiga mot mig.

Själv drack mamma och pappa vilket gjorde det ett helvete.
Sen imorse blev det ett helvete.

Mitt liv rasar samman.
Men det är bara att skita i allting och fortsätta vara sig själv.
Dock blir man lite tjurig och deppig men det går över..

Mitt prov jag gjorde verkade jag faila på.
Skrev tre sidor men vad verkar det hjälpa lixom? xD.

Idag är det lördaaaaaagg *fjollskrik*
och jag har bara varit hemma.
Träffade svea och danne på ica förut.
Samt pajdeg.
O-M-G tror jag ska ta ledigt från skolan ett tag.
Orkar verkligen inte med allt och alla.

Aja nu ska jag svulla kladdkaka och leka med mitt ny blonderade hår:).

Kram<~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0