Lördag

Har gått i skolan denn vecka, vilket resulterar bråk xD.
Nej men jag vill aldrig bråka men då det är folk som går bakom ens rygg så nej..
Jag blir trött på er.
Och jag nämner inga namn men ni vet vilka ni är.
Det är fegt att lägga ut namn eller ens beskriva dem:P
Som en viss tjej gjorde mot mig?
Snälla äru feg nog att du måste skriva i din blogg?.

Men men..

Idag har jag varit duktig.
Jag gick lite mer än 2 km idag med saffi.
Och för mig är det mycket..
Sen var jag och pappa och handlade.
Jag ska ju laga mat idag också:)
Kocken Fliiez in the kitchen<3..

Sen blir det bara en allmänt mys hemma:)
Mamma och pappa är borta ..

Så wiiee..

Måste gå ska ta lite chips och dipp;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0