Malmö uppdate

Är i malmö och varför det inte har blivit ngn updatering är för att jag har ett segt internet.
Men då jag kommer hem på måndag så blir allting som vanligt:)

Söndag- Kom till malmö och bara tog det lugnt.

Måndag- Shoppade kläder (bilder kmr upp då jag är hemma och har min kamera.), sen så planerade vi lite som skulle hända dessa dagar vi är i malmö, vi åt samt china box med Steve :) Kul att träffa han men hans körkort är livsfarlig xD..

Tisdag- Vi skulle lana hos Freddan. Det var faktiskt riktigt kul. Har aldrig haft så kul på en och samma gång:)

Onsdag- Bowlade med Fredriks pappa och Freddan, Sedan åt vi ute, Firade samt Fredriks mammas födelsedag:)

Torsdag- Jag kan knappt gå på mitt högra ben, det bränns och kanske blir en tripp till vårdecentalen imorgon..
Är hos Steve och lanar:).

Fredag- Ska lana hos Freddan igen om mitt ben blir sämre eller är lika jobbigt.
Om det blir bra så ska vi ut på pubben:).

Lördag- Då ska vi till fredriks faster m. familj och hälsa på dära.
Dem har en damp unge och sedan en tjockis som gillar Abba.
Lite skrämmande faktiskt.
Efter det ska jag Fredrik och hans pappa titta på Avatar i 3D.
Intressant, ska få se in första 3D film :).

Söndag- Ska handla kryddebollar till mamma/pappa.
Sedan ska vi fira Fredriks mormors födelsedag.

Sen på måndag flyger vi hem då jag börjar skolan:)
Dock kommer jag få gå på tidag men gör inget:)

Det värsta med malmö är att jag inte kan vara mig själv.
Dem hatar jue 08:or så att vara mig själv och säga det jag brukar säga får jag inte här.
Ganska jobbigt , lixom Fredrik får göra vad han vill i Sthlm men jag får inte göra ngt i Malmö..
Well, tur att man är bara här tills måndag då;).

Nu ska jag vara social och hämta ngt att dricka och se film xD..

Kram~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0