Min blogg

Nu sitter jag bara och tar det lungt:)
Några nyårslöften som ni har funderat på?..
Mina förra året gick ganska bra så jag har redan fixat nya=).

Men dem kommer senare=)
Idag har jag packat:)
Ska ju till malmö och det imorgon.
Har samt packat ner liiite för mycketx).

Sen så har jag handlat till resan och sedan lite till syrran.
Var meningen att fredrik skulle med men han var tydligen skit trött *ovanligt???*..
Nej det är inte ovanligt.
Vet inte vad jag ska göra med han längre..

Men sen så gick jag ner till syrran ett tag och åt glass:D..
Tihiii* mitt i vintern också(A)..
Sen så tittade jag på nattas ny piercade naveln..
Såg snyggt ut=).
Har en sån piercing sug att jag funderar på att komma hem med en ny piercing(A).
Då man väl har skaffat en blir man fast.
Det är samma med tatueringar;D..
Haha*

Men nu så ska jag sktiva mer onödiga inkägg:D bye..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0