MjukisDress

Har haft mjukisdress i flera av mina drömmar nu.
Och ja det är väl kanske på tiden att jag skaffar en nu då jag börjar träna:)
Men jag fattar inte att just rosa var i drömmen.
Ingen lila ingen grön ingen svart ... nej rosa.

Men den lilla saken får jag införskaffa mig nästa månad.
Ska ta ut 600:- på fredag.
Sen ska jag och min älskling till stan på lördagen och fixa min brorsas present.
Och sen så blir det lite mer:).

Men det får ni höra då:D..

Idag blir det första gången på träningen.
Ska bli skit kul:)
Sen så ska jag åka och handla träningsskor med pappa idag:)
Snäll han är^^.

Men bild på träningen får ni ikväll:)

Kram så länge:)

BTW!! Funderar på att mjuka upp musklerna och lederna innan och ta en långpromenad med saffi:)..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0