O-M-G

Min kompis Jennifer och jag skulle pierca oss nästa vecka.
Lycka till med det lixom.
Den svikaren piercade sig igår.
Men det gör inget det blev ju snyggt så what :)..

Men men livet sucks anyway om man ska se det från dem fattigaste sidan.
Hahahahah.

Nej men fyy, tänk på haiti barnen dem har det svårt där nere nu.
Min enda kommentar till det är väl taskigt läge att bo där nere nu.
Dem skulle ha kommit till sverige men vi vill inte ha fler okända människor här.

I min blogg kan det låta som att jag är rasistisk.
Kan säga direkt att dem som bara går hemma och lever på soc dem hatar jag, och dem som ska ställa till bråk.
Men dem som verkligen jobbar och kan ta hand om familjen, dem har jag inga problem med.
Men detta är ju upp till var och än.

Idag ska jag bara ta det lugnt, vila efter veckan och så.
Ska mysa med min älskling och bara ha en allmänt skön dag :)..

Bye så länge ;D..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0