Skoladag

Idag gick skolan kanon.
Fredrik var med och han hade ganska kul också.
Kom ganska bra överrens men men han lär sig annars:).

Vi gick igenom hundens dräktighet och valpning.
Vad som är bra för att ha valpar, vad man bör tänka på och sånt där.
Jätte intressant.

Sen så tog vi hand om djuren vi hade prov m.m
Ja, en vanlig skoldag på min skola iallafall.

Sen nu sover fredrik.
HAHA, söt han är.
Morfar och min morbror hampus är och hälsar på:)
Har saknat dem massor<3

Sen vid 7 ska jag möta alex.
Var länge sedan man såg han och jenny.
Men jenny kunde tyvärr inte vara med:(.

Men men hoppas att få höra ngt från henne snart, miss u honeyy<3...

Sen blire att kanske ta en kvällsfika hemma och sen sova:)..

Nu ska jag äta hörs sen kram~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0