Skolan

Tycker att det var ganska länge sedan jag uppdaterade min blogg om skolan.

Som alla som läser denna blog vet så går jag på Telge djur och natur gymnasium.
Ligger i södertälje långt ute i ingenstans.
Men lärdommarna man får är jätte roliga.
Jag själv som alltid har varit en tjej som hatade skolan men gick dit för mina vänner har ändrats.
Jag vill till skolan varje dag nu.
Mina vänner och jag har jätte roligt både på lektionerna och rasterna.
Lärarna är inte gammla , utan unga och jätte roliga. (iaf vissa).

Nu så går ju jag inriktinh hund.
Vi får lära oss allting inom hund typ:).
Vi har gått igenom hundens antomi.
Och nu håller vi på med valpning och parning.

Vi har hunddagar där vi får ta med hundarna.
Har varit jätte roligt:).
Är man intresserad av hundar så kom dit på öppna hus och sånt:).
Man får en guidad tur genom skolan och mycket bra information..

Från mina egna uppsikter så tycker jag om skolan.
Men just nu är det skit snack från tjejerna i skolan , men ni vet ju hur vi är;).
Annars är den lärorikt och det:)

Ni får nöjja er med en bild från några av mina,mina klasskompisars hundar:)

min hund astor.

Min hund Saffi

Aaron som är Kimmos hundvalp:)

Channel som är Emmis valp:)

Gimmli som är min lärares hund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0