Slapp dag

Jag vet redan nu vad jag kommer att ha på mig imorgon.
Samt vilket smink.
Så allting är redan klart tills imorgon.
Sen så ska jag bara fixa mitt hår och bara ta det lungt.
Ska duscha idag och få fot vård.

*Love it<3

Så det blir bara att vara hemma och slappa idag.
Ska samt uppdatera min mp3.
Kan alla låtar i huvudet nu så måste ha nya x).
Men ska också ladda kameran för ni vill ju ha bilder på mig;).
Har lovat att mina kära läsare ska få det dem vill näsatn ;D.

Sen så blir det att förmodligen fixa naglar;).
Men vet vet än så länge funderar jag bara på att sova ett tag..
Men det är ju simpsons på tv:n så då jag man lika bra se det:).

Sen så har jag svårt att bestämma mig.
Vet inte om jag ska börja träna på fitness eller friskis?.
Har hittat kläder + skor till min nya träning plus idrotten.
Så ja... Det är ett svårt val?

Vet du vilken som är billigast och bäst??...:)

Nu ska jag iväg ut med hundarna och sedan ska jag vila ett tag:)

Wish me good luck honies<3



Kommentarer
Postat av: amanda !<3

hejhej

fin blogg..

skulle vart jätte roligt om du kolla in min blogg o la en komentar.

ha en bra dag,

kram ; amanda ;dd<3

2010-01-17 @ 11:47:02
URL: http://maandiee.blogg.se/
Postat av: Saffi

voff

2010-01-18 @ 15:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0