Tack~

Min pojkvän har gjort en ny design till mig:)
Tack älskling den blev verkligen jätte fin:).

Som synd är flyttar han ner till malmö på lördag :(
Usch kommer att sakna sönder han, men som tur är har man natta xD.
Hon ska sova här hela nästa vecka<3<3<3..

Tack nattis du räddar mig:D..
Sen söndagen ska jag på spinning.
Funderar på tosdagen med eller onsdagen.
Men men..

Lördagen denn 30 ska jag fixa en sak:)
Ni vill veta va? Men det får ni inte..
Får se då bilder eller kommentarer kommer:D..

*tihi*

Sen så blir det bara att plugga och plugga.
Men ska sammt leka med jenny och alex:D.
OCH svea och danne:D
Det har svea lovat mig<3..

Idag har jag iallfall gjort läxor.
Har prov imorgon och sen så ska min lapp om valpning vara klar på 20 frågor.
Efter det så ska jag skriva in min praktikplats som ska vara inlämnad på torsdag.
Och ja, det kanske låter konstigt med praktik igen va?.
Men denna gången är det 6 veckor och i andra ring:).

Så jag hoppas på det bästa :)

Nu ska jag på toa och sedan ska jag hämta mina byxor från syrran.
Efter det blir det ut med hundarna och duscha:)..
Kanske en kvällsfika om min älskade pojkvän vill vara social;)..

Puss på er så länge~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0