Träningen~

Det sägs ju att man ska vara försiktig med att träna och inte träna för mkt.
Det är iallafall första gången för mig på ett gym.
Men jag klarar mig endå:)

Jag har bestämmt att köra lite olika:)
Dels core,spinning och spinning/skivstång.
Detta kommer vara bra nog att bli snygg tills sommren.
Och jag vet själv att jag inte blir smal direkt men jag vet att man kommer se en liten skillnad..
Så jag blir inte besviken om jag kan hålla allt skit ifrån mig..
:)..

Idag har jag bara varit hemma.
Vart så pass illamående idag att jag fick stanna hemma.
Men imorgon ska jag till skolan iallfall.
Kan inte missa för mycket av den..

Men jag har lite planer på vad jag ska göra(A)..
Ni kommer få en bild på mig och jennifer nästa lördag.
Och tro mig vi kommer vara sexiga då;D..

Hahahahaha..

Nej nu ska jag se film och duscha sen..

Bye bye fuckers<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0