400:- rikare

En ny vecka med nya tag och nya leenden:)
Dagen har varit så varm och ett dopp i poolen hade inte skadat.
Och ja ni hörde rätt, vi har skaffat pool ;).

Så på lördag blir det poolparty:)
Men det får vi se pappa blev inte så glad om att vilka som skulle komma.
Så vi får se kanske inte blir här iallafall.

Sen så har jag sålt min lolita maid dress klänning för 400:-
Så nu har jag väl runt 1900 eller ngt :)
Kommer vara rik tills jag åker till fredrik:D
Men ska som sagt försöka spara så mkt det går^^.

Men men (A)..

Nu ska jag se tv hela natten ska jobba imorgon:D.
Har ju första kassa passet imorgon :)

Och såklart är jag tyliigen jätte duktig att jag kanske får helg jobb med :D.
Dem skulle höra av sig om dem behövde mig vid ngt tillfälle:)
oligt att jag gör så bra ifrån mig :).

Trivs som sagt mer på praktik än i skolan:)..
Så jag tror märsta praktiska kommer vara en perfekt skola för mig :D..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0