ajaj

Tjena hur ere läget då??:)
Själv har jag precis duschat så sitter halvnaken här ja ;)
Tur att saffi sover i mitt rum så vi kan dö av svett här nu:P..

Men men..

Idag har jag fått lära mig kassan.
Skit kul fick till och med mina första kunder idag:)
Så allting gick goodie goodie ;)
Sen kom det personal från myrorna på flemmingsgatan eller vad den nu heter ;)..
Kul att träffa dem med=)..

Sen har jag skiiit ont i ryggen.
Vet inte varför men har det bara.
:S.. aja

Ska jobba hela dagen på tisdag..
Först på odenplan och sedan hos grannen ;)
Extra slantar skadar ofc inte (A)..
Mer pengar till mitt träningskort och iller :D..

Och ja ni hörde rätt jag ska skaffa en iller:)
Men ska först och främst följa med veronica hem och se hennes illrar:D
Det är de som avgör saken för min iller ;)..


Aja ska upp tidigt skriver säkert kanske imorgon.. får se :D..
Ska ut med hundarna imorgon så ska upp ännu tidigare:(



just in a lonley world of my own!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0