Bra dag

Sista dagen idag på jobbet,
Kommer sakna det ganska mycket, hade skit kul där med vissa personer:).
Men men..

Alex,kim,mini emo och alex mötte mig på karlbergs station:)
Sen åkte vi till väsby och vid rondellen kom jenny:)
Vi gick hem till mig och jag lekte frisör med kims hår:P
Jag blekte hennes hår och sedan föna det *wohoo frisör xD*..

Sen drog vi till donken och åt mums världens bästa sällskap får man leta efter<3.
Ska dra in till medborgar platsen imorgon och hålla dem sällskap till konserten:P..
Sen vette fan asså;)..

Drog hem fast till syrran.
Min halvbrorsa gert och han familj är där:p..
Så köpte med mig två paket cigg till han och var där en stund.
Sen gick jag och hans dotter och hoppade studsmatta.
Tyckte jag hade så bra skills på att studsa så jag bad henne filma mig,...
Men i filmen tappar jag kontrollen xD..




Enjoy my fail stunts xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0