Fliiez VS Kissie

Well well done it again ;)..

Kissie skryter om hur snygga hennes ögon är som tydligen skiftar sig från brunt till grönt?.
Hmm.. Väldigt märkligt tycker jag men själv nöjjer jag mig med mina ögon som viissa gillar:P..
Jag har ju ett grönt och ett blått så att ha mörkbruna går inte an i mitt fall.

Men vad gillar ni mest?
Ett par mörkbruna ögon eller ett par olika ögon?;).

 Kissies ögon med REDIGERAD bild

VS

 Minma bilder OREDIGERADE och man ser betydligt vilka ögonfärger jag har med ;)..

 

Just denna ser ni, dock tagen med min systemkamera men ingen redigering bara bra blixt ;).

Så en diss till dig kissie mina ögonslår dina hårt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0