Hemma dag

Blev ingen stan idag, Jenny hade ont i halsen :(
Men imorgon ska vi försöka åka:)

Hoppas verkligen att hon är bra tills imorgon.
Sen känns det som en liten tur att vi inte åkte idag.
Så som vädret ser ut nu skulle jag inte vilja vara i stan nu xD..
Helt svart på molnen, och jag tror knappast att det är askmoln direkt.
Men men..

Är ganska nervös inför imorgon.
Ska presentera mig för sommarjobbet och jag vet inte om mina kläder duger.
Dem säger att det ska bli skinande solklart m.m och då vet jag inte om mina kläder passar.
Vill helst inte gå i shorts inne i stan helelr xD.
Går som ett sär i dem :P..
Nej men orkar inte shorts.

Däremot kanske tights och sen ngn kjol:)
Men får se vädret imorgon :)..

Men men.. Tror inte det blir någon promenad heller idag.
Vill helst inte bli förkyld ;).

Middagens består väl om fisk om ni ville veta det xD.
Dock är jag en person som inte kan äta fisk men denna fisken går bra.
Tack vare en Fredrika bla bla (kommer ej ihåg hennes namn) som lurade i mig 1½ år gammal tonfisk kan jag inte äta fisk mer :(
FITT UNGE PÅ HENNE!!

Äter ni mycket fisk då?:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0