Kairo

Finns ett badställe i väsby som heter kairo.
Den suger totalt.

Men tänkte lixom det var länge sedan jag var där så vi badar igen :p
Slutar så jävla dåligt.
Men sällskapet var skiit trevligt :)

Anyhow.
Börjar sommarjobba imorgon vilkt ska bli kul:)
Ska samt lägga in en video på då vi hämtade robin och sara från grekland på arlanda.
Pappa och jag bestämde oss för att titta vid utsiktsplatsen :D.
Men som sagt ska försöka hinna med det imorgon.

Har sovit max två timmar inatt.
Så är ganska borta.
Ska lägga mig och somna till south park :).

Bild på min fina fot ;).
Tro mig den har sett värre ut :(



Snyggt va?
Enligt Toni så har en gädda bitit mig eller så har jag skärt mig på sjögräset xD.
Hahaha :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0