Rubrik saknas

Har jobbat som en galning idag.
Känner mig ganska stolt över att jag har klarat detta i tre veckor=)
Imorgon är det sista dagen och då ska jag göra ngt kul;).

Jenny och Alex samt Alex lillasyster kim o hennes kille kanske kommer^^
Får väl se annars så gör jag väl inte så myckert antar jag:P.
Ska upp tidigt imorgon tror fan jag hinner äta frukost hemma till och med:).
Ut med hundarna ikväll o idag sen sätta upp håret och mina kläder ;).

Bilder från i förr går tror jag detta är:)..

Själva jag kännde mig skiit snygg för en gångs skull:)..

En av mina nya tröjjor :)

Min klänning jag hade på mig idag :) Skiit snygg ;).. Men tror jag ska sy på en rosett lr ngt=)..


Min spets tröjja som jag inviger imorgon med ett rött linne och vita jeans samt svarta klackar ;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0