Shopping

Det var inte meningen att shoppa idag med mamma men endå så blev det till:P.
Vi skulle bara handla lite tills ikväll och lite mat :O.

Men jag fick lite saker och otroligt nog billiga och skiit snygga ;).

Bland annat denna snyggingen :)



Så typsikt mig ;)<3

Sen fick jag en nit väska, ett par spets leggins och ett par hel vita :).
Sen köpte jag även en pincett eftersom dem jag har inte funkar:(.
Och gissa vad?;)

Har till och med köpt bindor/trosskydd med HELLO KITTY på :D<3
eheheheh.... Så miiiiiggggg ;D..!!!!

Bilder kommer senare:)
Blir filmkväll idag med Alex och Jenny :)
Sen imorgon ska jag förbi odenplan och kanske drar förbi svea (A)..
Hörs senare håller på att packa nu bye :D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0