Sommar

Det känns verkligen att det är sommar nu:)
Värmen tar kål på än och man jobbar för fullt.
Har badat i poolen idag så fucking skööönt<3

Kommer troligen bada i tines pool imorgon för då ska jag och pappa äta där :).
Dem åt hos oss idag plus alex ^^
Väldigt trevligt var det iallafall:)

Men men..

Har jobbat för fullt idag och sedan belönat mig med ett par nya skor.
Som sagt den enda anledningen till att jag går till jobbet är för Robins skull.
Har lovat han så då måste jag hålla det också :).

Men Alex mötte mig på odenplan och sedan stack vi till centrum:)
Tine och mamma kom och Alex skaffade sig en iphone och jag fick ett par nya skor.
Skiit snygga och bekväma är dem :)
Så ska måla naglarna snart ;)..



Snygga va??;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0