Söndag

Söndag idag och jag har haft så kul.
Jag sov hos Alex och Jenny inatt.
Sen gick jag hem för att pappas syster son och hans fru från danmark kom.
Allt gick hur bra som helst och jag fattade inte att det var dem först.

Shiit dem har vaerkligen förändrats;)..
Sen så gick jag,Jenny och Alex och panta burkar.
Fick 150:- najs sen då jag kom hem fick jag och min brorsa dela på en 500:- av dem.
Så där blir det 250:- + 150:- = 400:-
Sen snubben som skulle köpa min maid dress har hört av sig.
Jag får pengarna när han får lön och då blir det 400:- den 25-27 Juli :D.
Så jag åker ned till malmö med 2200:- har jag fått det till:)

Shiit är verkligen skit glad för att jag har sparat så mycket:).
Och pappa som trodde att jag inte kunde spara så mkt xD..
Sa samt att jag kunde skaffa skit mycket pengar innan jag åkte ner och vad har jag gjort??..
HAHA!

Imorgon blir det en ny dag men nya leenden på jobbet.
Får se när jag står i kassan denna gång;).
Hihi(A)..

Nu ska jag göra frukost tills imorgon och sedan lägga mig.
Var uppe klockan 8 imorse för att saffi ville ut och kissa ;)..

Kram på er alla och hoppas ni har haft en trevlig helg:)



Lägger upp denna bild igen för att den är så söt :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0