Tredje dagen

Har sommarjobbat i tre dagar nu.
På mornarna vill man inte ens dit men sen då man väl kommer iväg så blir det ganska kul.
Då längtar man tills dagen börjar :)

Vid lunch börja man tröttna sen vid två vill man bara hem xD.
Men det kommer bli roligare nu tror jag:)
Jag ska från och med imorgon stå i kassan:)
Eller få lära mig kassan blir det, eftersom jag är under 18 får jag egentligen inte stå där men vet inte om dem har gjort ett undantag eller vad dem har gjort :)

Idag händer ingenting.
Är för tillfället sur och mitt och fredriks förhållande ligger på is.
Men hoppas det går över snart.
Och nej inget är hans fel bara mitt.
Så det så men det löser sig nog :)

Har bara haft en dålig dag sen jag kom hem..
Så ja xD..
Hahah..




Har samt köpt en ny bh men har bara en bild på den och då har jag den på mig.
Men vill inte vika ut mig för mkt och får inte ens visa mig för min kille så ja ni får en bild på den en annan gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0