UPPDATES

Idag har jag inte gjort ett enda skit:)
Gud vad skönt det är med semester:)

Vi kanske ska åka och lana idag men vi får se;).
Sen fick jag veta att den 13 Augusti är det tydligen kräftskiva på Fredriks gård med alla grannar.
Man bah: e du seriös?
Och ingen alkohol för att man är under 18 vad fan är det för jävla kräftskiva :(

Pratade med mamma igår med haha pappa tycker det är jätte tråkigt då jag inte är hemma nu.
Säger bara tre ord till dig pappa IN YOUR FACE!!!
Nu vet du att jag också behöver semester ifrån dig och mamma ett tag annars blir det ingen roligt då jag kommer hem igen.
:D..

Men men uppdaterar senare på lanet :).
Ska fotta lite då vi är ute :D..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0