Årets första bad

Då var det klart.
Badade med Svea och Saffi.
Dock doppade jag mig inte ville bara att saffi skulle bada.
Men eftersom jag ville bada men inte gick så blir man lite pissed off.

Ingenting att göra.
Men saffi var gullig.
Tror nog hon tyckte det var roligt:D.

Sen har jag inte gjort så mycket mer än det idag ;).
Ska samt börja uppdatera min hund sida så att bloggen kommer igång också.
Eller vad tycker ni??;)

Kommer att börja jobba snart och då vet jag inte om jag har tid eller ork.
Men då jag är i malmö blir det ganska dålig uppdatering.
Beror på vad vi kommer att göra och ifall min kamera fortfarande älskar mig:)<3..

Men men se yah ;)<3

Sol imorgon? - Passar på att sola hela dagen då;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0