Badat

Har glömt att berätta att jag har varit med hundarna och badat idag:).
Dock badade inte jag men jag gick endå ut i vattnet med mina shorts:P.
Har aldrig sett mina hundar så glada för vatten.
För Astor var det första gången han badade ute i hela sitt liv.
Sen för Saffi var det andra gången eftersom vi var och badade med svea.

Men jag tyckte båda var jätte duktiga.
Dock var Saffi ganska nervös och försiktig av sig.
Men vem skulle inte vara det??=).
Astor däremot hade inga problem.
Dem simmade och lekte.

Men tillslut börja dem bråka  vattnet:(
Han tog Saffis nacker och körde ner i vattnet.
Snacka om att hon blev rädd då vi skrek till.
Kom helt blöt och ledsen till mig xD
Man såg verkligen att hon var skamsen/ledsen :(..
Men det gick över:)..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0