Barnvagn

Nej jag är inte gravis även om jag ser ut att vara det ;).
Däremot är min stora syster det:)

Vi åkte till barnens hus idag och hämtade hennes vagn.
Jätte fin den är svart och rosa:D
Och om jag har tur får jag passa ung-jäveln och gå i centrum och styla för att alla kommer väl tro att hon är min?
Hahah hoppas jag dock inte.
Men kul blir det:).

Men då vi var där nere kunde jag faktiskt inte låta bli att fotta min barnvagn jag vill ha:)
Om den finns som liggvagn och snyggare handtag tills jag får barn ska jag ha den vagnen:D
Och jag skiter i om det blir en pojke jag får han ska vara hedrad att han ens får låna den då:s.
Tänker fan inte köpa någon som passar båda:D..



En Hello Kitty vagn? Soo Fliiez style ;)
Eller håller ni inte med?:D


Kommentarer
Postat av: Archeology

many thanks for your dedications to this world

2011-01-22 @ 21:33:22
URL: http://archeology.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0