Betydelse

Bilden nedanför har en viss betydelse.
Alla som ser den kanske tänker direkt på emo varning.
Och JA jag har varit ett emo barn.
Kanske är det fortfarande men visar det inte.
Kan säga direkt att emo tiden i mitt liv var den roligaste tiden ever.
Man träffade jämt nya folk och man blev aldrig behandlad som skit.

Även om man satt ensam så var med med i ett "gäng".
Men just denna bilden påminner om då jag var kär i en kille.
Vi pratade bara på msn och han var så snäll mot mig.
Sen blev min msn hackad och han försvann.
Tragisk nog har jag aldrig hört något mer från honom.

Kan gå och tänka på vad som skulle ha hänt om vi sågs irl?.
Haha, han skulle kanske ha sprungit iväg kanske xD.
Nej men vi camade men endå tragiskt.
Men lovade honom att se ut som tjejen på bilden en dag.
Visserligen kommer jag aldrig kunna se ut så men ska försöka så småningom :)





Kommentarer
Postat av: fredrik

:(

2010-06-25 @ 16:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0